18 Eylül 2013 Çarşamba

Zorluklara Hazırlıklı Olun

Büyük firmalar, markaları ve ürünleri konusunda gece gündüz çalışarak ilerleme ve büyüme peşinde koşarlar. Markaları, ürünleri ve hizmetleri iyileşip tutuldukça firma olarak ilerilere taşınır ve büyürler. Büyüme ise daha büyük sorumluluklar ve yönetilmesi daha zor bir yapıyı ortaya çıkarır. Verimliliğin denetlenmesi, firma büyüdükçe zorlaşır.

İnsan Kaynakları Eğitimi


Bir şirketin çalışan verimliliği birçok faktöre bağlıdır. Maddi tatmin, şirket içi uyum, fiziksel faktörler, yönetim sistemi gibi durumlar çalışanların verimliliğini etkiler. Tüm bu değişkenlerin kontrol altında tutulması ve çalışanlardan maksimum verim alınabilmesi için dengelenmesi gerekmektedir. Bu da ancak doğru bir insan kaynakları yönetimi ile mümkün olur.

İstanbul Business School, İnsan Kaynakları Yönetimi Mikro MBA Eğitimi ile bu konuda donanım kazanmak isteyenlere fırsat sunuyor. İyi bir insan kaynakları eğitimi alıp doğru iletişim kurmayı, şirket içi dengeleri sağlayıp verimlilik elde etmeyi öğrenmek isteyenler bu eğitimi kaçırmamalı.

İstanbul Business School bu eğitimin yanında Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Mikro MBA Eğitimi ile de dijital dünyanın pazarlama kurallarına hakim olmak isteyenlere kapılarını açıyor.

Sosyal medya ve dijital dünya, pazarlama çalışmalarının klasik iletişimlere göre daha karışık ve fazla noktadan yapıldığı yerler. Klasik iletişim çalışmalarında markalar, hedef kitle özelliklerini araştırmalarla ya da kişisel gözlemlerle belirleyip iletişim çalışmalarını hazırlayan konuşur ve hedef kitlenin mesajlarını benimsemesini bekler. Bu tek taraflı durum, dijital dünyada markayla konuşan hedef kitlenin için işine girmesiyle birlikte gerçek bir iletişime dönüyor ve bu durum daha dikkatli ve her dakika hazır olmayı gerektiriyor. Tüketiciler dijital dünyada klasik ortama göre daha hata affetmez durumdalar ve kendilerini dinlemeyen markayı benimsemiyorlar. Sosyal medyada tüketiciyi dinlemek de yetmiyor, markaların hedef kitlenin jargonunu bilip o dilden konuşmaları gerekiyor.

Pazarlamanın dijitalleşmiş hali iletişimcileri her zamankinden daha fazla zorluyor ve her zamankinden daha fazla bilgi ve donanım gerektiriyor. İstanbul Business School'un sektör uzmanları tarafından örnek olay incelemeleri ve uygulamalı workshop'larla verilecek olan sosyal medya eğitimi, dijital dünyada konuşmak isteyenlerin doğru ve sağlam bir iletişim için gerekli birikimi sağlamasına yardımcı oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder