8 Mayıs 2014 Perşembe

Kariyer Sahibi Olmak Önemli


Üniversiteden mezun olmak ve bir işe girmek ile her şeyin tamamlanmadığını, hepimiz biliyoruzdur. Asıl süreç, bundan sonra başlamaktadır. Ama bir çok kişi ancak bunu mesleki hayata 5 – 6 yıl devam ettikten sonra farkına varmaktadır. Çünkü artık üniversite de öğrendikleri bilgiler, onlara işlerine yaparken yeterli olmamaya başlamaktadır. Burda da,  sürekli değişen gelişmelere kendimizi, her zaman yetiştirmemiz açısından, ne kadar önemli olduğunu bizlere göstermektedir.
 eğitim programları

Bende üniversiteden finans fakültesinden mezun oldum ve direkt bir bankada işe başladım. Artık hayatımı kurtardığımı, bundan sonra işsiz kalma gibi bir sorunumun olmayacağını düşündüm. Fakat aradan 5 yıl geçtikten sonra, hayatımın iyice sıradanlaştığını ve kariyerimde hiç ilerleyemediğimi farkettim. Bu da bende, çok büyük rahatsızlık verdi.  Bir çok arkadaşım, işlerinde sürekli kariyerlerini daha da ilerletiyorlardı. Artık benimde ilerlemem gerektiğinin farkına varmam ancak 5 yıl sonra olabildi.
finans eğitimi

İş hayatımda, artık yeni bir dönemin başlamasına karar verdim ve gelişen teknoloji ile finans sektöründe,  neler değiştiğini, nelerin iş hayatımıza dahil olduğunu öğrenip, ilerlemem gerektiğini düşünerek, eğitim programları araştırmaya başladım. Bir kaç ücretsiz eğitim programları bularak, katıldım. Fakat sadece slayt gösterisinden başka bir şey olmadığı için, hiç yararlı olmadı. Daha sonra İbs ‘in finans eğitimi programı ile karşılaştım. Güçlü ve uzman kadrosu, teknolojik gelişmeleri yakından takip eden İbs ‘ten,  finans eğitimi almak, hiç bu kadar kolay ve etkili olmamıştı. Teşekkürler İbs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder