11 Ocak 2015 Pazar

Eğitim Programları ve IBS


Günümüzde hızla artış gösteren nüfus ile birlikte artan işsizlik oranı, gençlerin daha ilkokul sıralarından itibaren birbirleri ile rekabet içerisinde olmalarına neden olmaktadır. Bu nedenle eğitim haricinde kişiye katkı sağlayan eğitim programları da son derece önem kazanmış durumdadır. Özellikle kurumsal firmaların iş görüşmelerinde eğitim programları ile edinilen sertifikalara değer verilmekte, bunun bir çeşit profesyonelleşme göstergesi olduğu kabul edilmektedir.

Eğitim programları ve öğretim anlayışının birbiri ile ters düştüğü aşikardır. Bunun en büyük nedeni de okullarda akademik bilgiye deneysel bilgiden daha fazla önem verilmesidir. Oysa ki gerçek iş yaşamında kişiyi değerli kılan en önemli şey sahip olduğu deneyimlerdir. Bu nedenle eğitim programları kişiler için adeta iş yaşamının ufak bir provası niteliği taşımaktadır. Hal böyle olunca da özellikle yeni mezun gençler açısından eğitim programları son derece değer taşımakta ve önemsenmektedir. Bu durum iş veren için de geçerlidir. Çünkü eğitim programları ile aldığı eğitime ek olarak yeteneklerini geliştirmeyi başarmış bir yeni mezuna çok daha fazla güven duyulmaktadır.

Eğitim programları meb onaylıdır. Yani eğitim programları ile alınan tüm sertifikaların her yerde geçerliliği bulunmaktadır. Bu nedenle üniversite hayatınız sırasında, ya da mezun olduktan sonra iş arama sürecine girmeden hemen önce kendinize uygun eğitim programları ile gelişim sürecinizi tamamlamaya gayret göstermelisiniz. Aksi takdirde günümüz iş dünyasına hakim olan rekabet koşullarında ayakta kalmakta zorlanabilir, daha da fenası iş bulamayarak üniversite mezunu işsizler arasındaki yerinizi alabilirsiniz.

Eğitim programları ile birçok kişinin tercihi olan IBS Türkiye, şahsi olarak tercih ettiğim ve tavsiye etmekten gocunmadığım bir eğitim kurumudur. Eğitim programları fiyatları ile de gençlere yardımcı olmayı hedefleyen bu kurum, hiç şüphe yok ki kendi alanında lider konumundadır. Eğer siz de eğitim programları ile kendinizi geliştirmek ve geleceğinizi garanti altına almak istiyorsanız, mutlaka IBS Türkiye'den şaşmayın derim.

Eğitim Programları: http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder