15 Ocak 2014 Çarşamba

Teknoloji Dünyası


Teknolojinin gelişmesi ile aynı paralellikte değişen dijital dünya ve sosyal medyaya uzman pazarlamacılar olarak bakabilen insanlar yetiştirmek çok önemlidir.

İbs'nin verdiği bir eğitim olan sosyal medya uzmanlığı sertifika programı dört hafta süren bir eğitim. Konusunda uzman, sosyal medya ve uzun yıllar süren iş tecrübesine sahip kişiler tarafından verilen eğitimler sizlere kariyer adımlarında hızlı yükselmeler sağlayacaktır. Sosyal medya uzmanlığı sertifika programı süresince uygulanan ve paylaşılan bilgiler, öğrencilere tarafından beceri ve yetkinlik olarak dönecek şekilde belirlenir. Sosyal medya uzmanlığı sertifika programı, katılan öğrencilere MBA yapma şansı da sunmaktadır.Dört hafta süren eğitimler boyunca ana başlıklar olarak dijital pazarlama, dijital strateji ve taktikler, markalar için dijital pazarlama araçları ve doğru kullanımları, dijital projelerin yönetilmesi ve kalite standartları eğitimleri verilmektedir. Son olarak yapılan atölye çalışmaları ile bu eğitimleri pratiğe aktarmak amaçlanmaktadır.


Öteki bir eğitim de E-ticaret eğitimi. Bütün dünyanın yavaş yavaş geçtiği E-ticaret geleceğin favori kulvarlarından biri. Bunun farkında olan bu konuda uzmanlaşmak isteyenler E-ticaret eğitimi alarak bir adım öne geçmiş oluyorlar. E-ticaret eğitimi amacı ise eğitim alan kişilere, teknoloji ve platform yönetimi, kampanya yönetimi ve ödeme sistemleri, trendleşmiş ticaret ve lojistik operasyon aşamaları gibi E-ticaret ile ilgili bütün dinamikleri öğretmek ve katılımcıların iyi bir E-ticaret uygulayıcısı ve yöneticisi olarak eğitimi tamamlamasını hedefler.

İyice yarış haline gelen kariyerlerde bu eğitimler sayesinden rakiplerinizden bir adım önde olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder